اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می گردد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، از حدیث پژوهان جوان دعوت می گردد تا مقالات علمی خود را با موضوعات تاریخ حدیث، منابع حدیثی، اعتبارسنجی و رجال الحدیث، فقه الحدیث، مصطلح الحدیث، پاسخ به شبهات حدیثی و دیگر موضوعات حدیثی و پیراحدیثی برای شرکت در این جشنواره ارسال نمایند.

اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می گردد

در مرحله نخست ده مقاله برتر حدیث پژوهان جوان به وسیله هیئت داوران گزینش و به هر یک از مقالات برتر 3 میلیون تومان اعطا می گردد.

در مرحله دوم مقالات برتر مرحله نخست در نشست های علمی شناسه حدیث گروه حدیث پژوهی ارائه و با گزینش سه ارائه برتر حدیث پژوهان جوان به وسیله هیئت داوران به نفر اول 10 میلیون تومان، نفر دوم 7 میلیون تومان و نفر سوم 5 میلیون تومان اعطا می گردد.

گفتنی است حداکثر سن 35 سال متولدین اول مرداد ماه 1367 به بعد معین شده است و امتیازات ویژه مقالات شامل پژوهشی بودن اثر، نوآورانه بودن اثر، نشریافته در مجلات پژوهشی معتبر و دارای رویکرد موافق با اصالت میراث حدیثی شیعه می گردد.

مهلت ارسال آثار تا 1 آبان 1402 بوده و اعلام برگزیدگان مرحله اول 28 آبان 1402 و آغاز مرحله دوم اول آذر لغایت 30 بهمن 1402 و اعلام برگزیدگان مرحله دوم و اعطای جوایز ایشان 5 اسفند 1402 (نیمه شعبان) است و علاقمندان می توانند برای ثبت نام از اینجا اقدام نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18586

به "اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره جشنواره علمی حدیث پژوهان جوان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید