مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی فردا، 10 آبان ماه انتها می یابد

به گزارش دوست بلاگ، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای شرکت در این دوره از جشنواره تا فردا، دهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی فردا، 10 آبان ماه انتها می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به منظور تجلیل و تکریم از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و معرفی فعالیت های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی دی ماه 1399 در دو بخش افراد حقیقی و نهاد های حقوقی برگزار می گردد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند تا فردا، شنبه 10 آبان ماه 99 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند. تمام مراحل ثبت نام و ارسال آثار به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به وسیله سامانه جشنواره انجام می گردد.

افرادی که مایل به شرکت در گروه های محققین و محققین جوان (داوطلبان متولد 1364و به بعد) یا دانشجو (داوطلبان متولد 1360 و به بعد) در هر کمیته هستند ضروری است پس از ثبت نام، کارنامه پژوهشی 8 سال گذشته شامل مقالات - کتب تألیفی و پتنت خارجی (از سال 1392 یا 2013 و به بعد) را به وسیله سامانه الکترونیکی جشنواره ارسال نمایند.

افرادی که مایل به شرکت در بخش ابداعات، اختراعات و فناوری در حیطه علوم پزشکی هستند ضروری است پس از ثبت توضیح کامل ابداع یا اختراع، کارنامه پژوهشی 8 سال اخیر خود (از سال 1392 یا 2013 و به بعد) را به انضمام مستندات لازم به وسیله سامانه جشنواره ارسال نمایند. فقط در موارد استثنایی طبق نظر داوران شرط ارائه مقاله منتفی خواهد شد.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7404

به "مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی فردا، 10 آبان ماه انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی فردا، 10 آبان ماه انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید