جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می گردد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخشی از فعالیت های ترویجی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی بر روی نسل آینده که می توانند مصرف کنندگان و کار آفرینان حوزه گیاهان دارویی باشند متمرکز شده است.

جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می گردد

در این راستا با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی و همکاری جامعه گیاه درمانی ایران باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی، در نظر دارد تا نخستین جشنواره خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی را برگزار کند.

شناسایی نگرش های خلاقانه، استعدادها و توانمندی های گروه سنی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی از جمله اهداف عمده این جشنواره عنوان شده است.

چنین رویدادهایی می توانند زمینه ساز احیاء کاربرد گیاهان دارویی، ترویج زندگی سالم در جامعه، گسترش تحقیق و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و شناسایی و پرورش ایده های نوآورانه در این حوزه باشند. این جشنواره در اردیبهشت 1399 در تهران برگزار خواهد شد.

دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی می توانند به صورت انفرادی یا گروهی و پس از مطالعه شیوه نامه جشنواره در یکی از محورهای ماکت یا کارسازه، روزنامه دیواری، انشاء نویسی، مقاله علمی و بخش خلاقیت یا آزاد شرکت نمایند و آثار خود را به صورت فایل pdf یا تصویر به آدرس رایانامه باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی ([email protected]) ارسال نمایند.

  • طراحی تراکت

    طراحی تراکت | بهترین طراحی را از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی بخواهید

  • طراحی کاتالوگ

    طراحی کاتالوگ | با یک طراحی حرفه ای کاتالوگ کسب و کارتان را به اوج ببرید

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2730

به "جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید