واکنش مشکوک حجت کریمی به جذب بیرانوند

به گزارش دوست بلاگ، پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، اصلی ترین سوژه امروز ورزش کشور بوده است. طرفداران سرخابی ها از ظهر امروز مقابل ساختمان دو باشگاه تجمع نموده اند تا از نزدیک در جریان روند تحولات درخصوص شرایط سنگربان پرسپولیس قرار بگیرند.

واکنش مشکوک حجت کریمی به جذب بیرانوند

در شرایطی که مدیران استقلال از ظهر امروز و با حضور در ساختمان باشگاه در حال پیش بردن کارهای نقل و انتقالاتی بودند، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی و علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، بدون صحبت خاصی با اصحاب رسانه، محل کار خود را ترک کردند.

زمانی که خودروی حجت کریمی در محاصره طرفداران قرار گرفته بود، او با اشاره دست و بیان جملاتی، ساختمان باشگاه را ترک کرد. هنوز به درستی تعیین نیست که سرپرست مدیرعاملی آبی ها در پاسخ به سوال طرفداران و خبرنگاران درخصوص جذب بیرانوند چه چیزی گفته ولی عده ای معتقدند که سرپرست مدیرعاملی استقلال عبارت تمام شد را به زبان آورده است.

به هر شکل باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت علیرضا بیرانوند چه خواهد شد. عده ای اعتقاد دارند که این دروازه بان به پای میز مذاکره با پرسپولیس بازخواهد گشت، بخش دیگری نیز از تمام شدن کار او با استقلال خبر می دهند و چند خبرنگار نیز از پیشنهاد عربستانی وی رونمایی نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18208

به "واکنش مشکوک حجت کریمی به جذب بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مشکوک حجت کریمی به جذب بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید