پیام جنجالی به ستاره مدنظر گل محمدی ، تنها دو راه داری ؛ نمی توانی برو بیرون!

به گزارش دوست بلاگ، هافبک موردنظر پرسپولیس و استقلال، روزهای عجیبی را در وایله دانمارک سپری می نماید.

پیام جنجالی به ستاره مدنظر گل محمدی ، تنها دو راه داری ؛ نمی توانی برو بیرون!

به گزارش خبرنگاران، ساعاتی پیش وایله در حالی اولین بازی فصل خود را برگزار کرد که سعید عزت اللهی در ترکیب تیم دانمارکی حضور نداشت و حتی نامش در بین بازیکنان نیمکت نشین نیز به چشم نمی خورد. این در حالی است که عزت اللهی فصل گذشته جزو بازیکنان ثابت وایله بود و حضوری مستمر در ترکیب این تیم داشت و نقش پررنگی در بازگشت وایله به سطح اول فوتبال دانمارک ایفا کرد.

به نظر می رسد علت این موضوع در تصمیم اخیر سعید عزت اللهی باشد. سعید خرداد ماه پیش تمدید قرارداد دو و نیم ساله را از وایله دریافت کرد اما باتوجه به اینکه علاقه داشت تا پس از سه فصل، راهی تیم دیگری گردد، این پیشنهاد را نپذیرفت و قراردادش را تمدید نکرد.

او که شش ماه از قراردادش به جای مانده، به باشگاه وایله اعلام نمود که باتوجه به مشتریان ایرانی و بعلاوه چند تیم اروپایی، ترجیح می دهد در پنجره جابجایی تابستانی از وایله جدا گردد و از باشگاه خواست تا رقم رضایتنامه اش را اعلام نمایند. به علت قرارداد کوتاه مدت شش ماه، سعید و وایله روی عددی در حوالی 250 هزار یورو به توافق رسیدند اما ناگهان با افزایش پیشنهادات، همه چیز به شکلی متفاوت تغییر کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه وایله حالا رقم درخواستی خود را به یک میلیون یورو افزایش داده که چندین برابر دستمزد پرداخت شده به سعید در یک فصل از سوی این باشگاه است. درخواست چنین رقمی برای بازیکنی که شش ماه از قراردادش به جای مانده، عزت اللهی و مشتریانش را شگفت زده کرد و باعث شد تا همه چیز در جایی که بود، متوقف گردد.

اما این پایان ماجرا نیست. در اتفاقی نو، باشگاه وایله به عزت اللهی اعلام نموده که تنها دو راه دارد: پرداخت یک میلیون یورو برای جدایی یا تمدید دو و نیم ساله قرارداد. در ادامه پیام وایله آمده که در غیراینصورت، او تا پایان قراردادش خارج از تیم خواهد بود و در بازیهای رسمی به کار گرفته نخواهد شد!

این پیام عجیب نوترین اقدام وایله برای تحت فشار قراردادن عزت اللهی برای تمدید قرارداد با این تیم است. وایله تصور می نماید باتوجه به اینکه جام ملتهای آسیا در پیش است، عزت اللهی ریسک خروج از ترکیب اصلی را نمی پذیرد و پایان پای میز مذاکره، قراردادش را تمدید می نماید اما به نظر می رسد زمان به ضرر وایله باشد.

باتوجه به اینکه قرارداد عزت اللهی در زمستان به پایان می رسد، هرچه زمان به پایان جابجایی برسد، وایله بیشتر در موضع ضعف قرار خواهد گرفت و محتمل است رقم درخواستی خود را کاهش دهد تا هافبک شماره شش تیم ملی با پرداخت رقم مناسب، از وایله جدا گردد و به تیم بعدی خود بپیوندد.

حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، بعید است وایله در شش ماه پایانی قرارداد، از برترین بازیکن خود استفاده نکند. چرا که به هر حال حتی اگر سعید تا زمستان هم بیرون بنشیند، در پنجره زمستانی به عنوان یک بمب و ستاره جابجاییی مورد توجه مشتریان داخلی قرار می گیرد و حتی امکان دارد پیشنهاداتی از حاشیه خلیج فارس هم دریافت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18376

به "پیام جنجالی به ستاره مدنظر گل محمدی ، تنها دو راه داری ؛ نمی توانی برو بیرون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام جنجالی به ستاره مدنظر گل محمدی ، تنها دو راه داری ؛ نمی توانی برو بیرون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید