کاربران کانن می توانند از عکس های خود با استفاده از Google Photos بک آپ بگیرند

به گزارش دوست بلاگ، اگر که از دوربین های عکاسی کانن استفاده می کنید و می خواهید که به آسانی هرچه تمام تر از عکس های خود به صورت ابری بک آپ داشته باشید، خبر خوشی برای شما داریم.

کاربران کانن می توانند از عکس های خود با استفاده از Google Photos بک آپ بگیرند

شرکت کانن با همکاری گوگل، از قابلیتی رونمایی نموده است که از طریق آن کاربران دوربین های عکاسی این شرکت ژاپنی می توانند به صورت اتوماتیک از عکس های خود بک آپ تهیه نمایند. در واقع این کاربران می توانند نسخه ای از عکس های گرفته شده خود را بر روی اپ Google Photos آپلود نمایند.

کاربران دوربین های کانن برای انجام این کار باید در ابتدا اپ image.canon را بر روی دستگاه های اندرویدی یا iOS خود نصب نمایند و بعد با استفاده از شبکه اینترنتی Wi-Fi به بک آپ دریافت از عکس های خود بپردازند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گوگل، کاربرانی که از دوربین های عکاسی کانن استفاده می نمایند، تنها با خرید اشتراک ماهانه Google One می توانند که از عکس های خود به صورت ابری بک آپ بگیرند.

  • Canon EOS R5 دوربین شگفت انگیز کانن برای عکاسی حیات وحش است

به تازگی گوگل به کاربرانی که از اپ Google One بر روی تلفن های همراه اندروید یا iOS خود استفاده می نمایند، 15 گیگابایت فضای رایگان برای دریافت بک آپ داده است. کاربران می توانند که از این فضا برای دریافت بک آپ از عکس ها، مدارک، آهنگ ها یا اطلاعات دیگر استفاده نمایند.

البته کسانی که از دوربین های عکاسی کانن استفاده می نمایند، برای دریافت بک آپ از عکس های شان در اپ Google Photos با استفاده از اپ image.canon، باید در ابتدا اشتراک ماهانه اپ Google One را خریداری نمایند. این کاربران برای تهیه این اشتراک ماهانه با توجه به فضای لازم خود باید هزینه نمایند. حداقل قیمت برای تهیه این اشتراک 1.99 دلار در ماه است.

البته گوگل در ماه اول، قابلیت بک آپ گیری از عکس ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران دوربین های کانن می گذارد و کاربران می توانند از 100 گیگابایت فضای رایگان در این ماه استفاده نمایند.

اگر مایل به تهیه این اشتراک برای دریافت بک آپ از عکس های تان هستید، باید به شما بگوییم که شمار زیادی از دوربین های عکاسی ساخت کانن می توانند از این ویژگی استفاده نمایند. لیست دوربین های منتشر شده که از این قابلیت پشتیبانی می نماید، شامل دوربین های DSLR، دوربین های بدون آینه و دوربین های کامپکت PowerShot است.

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از مدل دوربین های عکاسی کانن که قادر به استفاده از این قابلیت هستند به این قسمت از سایت کانن مراجعه کنید.

  • سنسور جدید کانن می تواند به ضبط ویدیوهای 1080p در محیط های بسیار تاریک بپردازد

منبع: Techrader

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6611

به "کاربران کانن می توانند از عکس های خود با استفاده از Google Photos بک آپ بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران کانن می توانند از عکس های خود با استفاده از Google Photos بک آپ بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید