وقتی گله کفتارها، شیر را تنها گیر می آورند

به گزارش دوست بلاگ، هنگام تماشای کلیپ ویدیویی کوتاهی که در بالا نشان داده شده است، زیر گرفتن معنای کاملاً جدیدی پیدا می نماید. شاید یک کامیون بزرگ به یک هوندای کوچک چهار در برخورد کند، یا یک ماشین به عابر پیاده ای که در آن طرف خیابان راه می رود برخورد کند، یا حتی شخصی با سرعت تمام می دود و به طور تصادفی به یک کودک یا فرد مسن برخورد می نماید.

وقتی گله کفتارها، شیر را تنها گیر می آورند

این کلیپ یوتیوب که در بالا نشان داده شده است در Maasai Mara در کنیا آفریقا رخ می دهد. عکاس حیات وحش، پاریت شاه، عکاس اصلی این سافاری بود. آنها دسته بزرگی از کفتارها را تماشاد که برای شکار یک شیر تنها در طبیعت حاضر شدند. در نهایت بیش از 25 کفتار وجود داشت!

این شیر تنها در چمن های بلند ایستاده است و از تماشا کفتارهای متعددی که مستقیماً به سمت او می آیند به نظر نمی رسد. ما به طور طبیعی ممکن است فرض کنیم که هر حیوانی با تماشا ده ها کفتار وحشی که به سمتش می آیند فورا مکان را ترک می نماید. با این حال، برای این شیر زن شجاع ترس معنایی نداشت..

وقتی کفتارها به او می رسند، او نه تنها زیر گرفته می گردد بلکه کلمه بهتر برای این صحنه شخم زده خواهد بود. بعضی کفتارها او را در هوا بلند می نمایند در حالی که دیگران او را احاطه نموده اند. هر کدام از هر طرف او گاز می گیرند. او تمام تلاشش را می نماید تا به مقابله بپردازد. با این حال، در برابر این تعداد، هیچ حیوانی نمی تواند زنده بماند. درست زمانی که فکر می کنیم این عذاب قریب الوقوع اوست یاری نمایان می گردد.

آنها گریه های او را شنیده اند و این کفتارها را می ترسانند. حتی با وجود اینکه فقط پنج تا از شیرها ظاهر می گردد، همین تعداد برای ترساندن این 25 کفتار کافی است.

منبع: ساناپرس

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18668

به "وقتی گله کفتارها، شیر را تنها گیر می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی گله کفتارها، شیر را تنها گیر می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید