همبازی نو بنزما از لیورپول می آید

به گزارش دوست بلاگ، باشگاه لیورپول در کوشش است تا تکلیف چند ستاره خود که در آستانه جدایی قرار دارند را روشن کند. فابینیو یکی از این بازیکنان است که بعد از مذاکرات مثبتی که با الاتحاد داشت تقریبا جدایی خود را قطعی نموده و در اردوی پیش فصل قرمزها حضور نخواهد داشت.

همبازی نو بنزما از لیورپول می آید

لیورپول به زودی برای برپایی اردوی پیش فصل به آلمان سفر می نماید و فابینیو در همین مقطع برای انجام مذاکرات نهایی راهی عربستان خواهد شد.

ستاره برزیلی لیورپول به توافق شخصی با الاتحاد دست یافته و حالا منتظر توافق این باشگاه عربستانی با قرمزهای آنفیلد است. هنوز سه سال از قرارداد او با لیورپول به جای مانده و الاتحاد برای جلب رضایت طرف انگلیسی خود رقم 47 میلیون را پیشنهاد نموده است.

باشگاه الاتحاد پیش از این با جذب کریم بنزما، ژوتا و انگولو کانته، فعال ترین باشگاه عربستانی در جابجایی تابستانی بوده است و می تواند با جذب فابینیو این روند را تداوم بخشد.

جردن هندرسون، دیگر بازیکن لیورپول، که الاتفاق عربستان به شدت خواستار به خدمت گرفتن اوست، برخلاف فابینیو همراه با لیورپول به آلمان سفر خواهد نمود چرا که دو باشگاه هنوز برای انتقال او از نظر مالی به توافق خاصی دست پیدا ننموده اند.

منبع:

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18312

به "همبازی نو بنزما از لیورپول می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همبازی نو بنزما از لیورپول می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید