مطالبه گری رسانه ها، عامل تحقق دولت اسلامی

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه یکی از مواردی که می تواند به تحقق دولت اسلامی یاری کند، مطالبه گری رسانه هاست، گفت: هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و خبرگزاری ها در حرکت به این سمت می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مطالبه گری رسانه ها، عامل تحقق دولت اسلامی

مهدی قدرتی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرگزاری ها باید بلندگوی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی باشند، اظهار کرد: امروز عصر رسانه و ارتباطات است و رسانه حرف اول را در دنیا می زند.

وی عنوان نمود: رسانه ها اگر به موقع و به جا وارد شوند و پیغام را درست منتقل نمایند، در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداشته اند.

قدرتی تأکید کرد: خبرگزاری و رسانه ای می تواند پیروز باشد که بتواند مبلغ دین و اسلام باشد و این امر شامل همه جنبه های حکومت، سیاست، اقتصاد و علم اسلامی و هر چیزی که در کشور ما وجود دارد، می گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه انتظار ما این است که رسانه ها هرچه بیشتر فعال باشند و در تراز انقلاب فعالیت نمایند، اضافه نمود: در فرآیندی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، باید پس از انقلاب اسلامی به دنبال تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باشیم و در این فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی رسانه ها می توانند نقش اساسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که می تواند به تحقق دولت اسلامی یاری کند، مطالبه گری رسانه هاست، توضیح داد: هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و خبرگزاری ها در حرکت به این سمت می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

قدرتی توضیح داد: نتیجه این امر باید به ظهور نشستن کامل اسلام ناب باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه انتظارات از رسانه ها بالاست و همین امر وظیفه رسانه ها را سنگین تر می نماید، اضافه نمود: هرچه وظیفه سنگین تر باشد، شیرینی کار هم بیشتر است؛ رسانه ها بایستی انتظارات جامعه را برآورده نمایند و خبررسانی شفاف، صریح و بدون جانب داری یکی از این انتظارات است.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9230

به "مطالبه گری رسانه ها، عامل تحقق دولت اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه گری رسانه ها، عامل تحقق دولت اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید