مزایایی که ترامپ با پول مالیات دهندگان آمریکایی از آن برخوردار است

به گزارش دوست بلاگ، ریاست جمهوری آمریکا دارای مزایایی حتی بعد از ترک کاخ سفید است، بنابراین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ساق این کشور حتی با وجود اینکه دیگر در کاخ سفید نیست همچنان در حال دریافت مزایا با دلارهای مالیات دهندگان است.

مزایایی که ترامپ با پول مالیات دهندگان آمریکایی از آن برخوردار است

به نقل از پایگاه گو بنکینگ ریتز، بر اساس قانون سال 1958 مربوط به روسای جمهور سابق آمریکا، روسای جمهور سابق این کشور واجد دریافت حقوق بازنشستگی سالانه معادل حقوق یک وزیر کابینه هستند و در سال 2021 این حقوق به سطح 221400 دلار در سال می رسد.

همچنین شش ماه بعد از آن که یک رئیس جمهور از ریاست جمهوری کنار برود، اداره خدمات عمومی به تامین هزینه برای تشکیل، مجهز سازی و تامین نیروی یک دفتر رسمی برای وی در هر جایی از کشور می پردازد و گزارش شده که ترامپ برای این منظور 96000 دلار در سال به عنوان هزینه تامین کارکنان دریافت خواهد کرد.

ترامپ دفترش را در فلوریدا تشکیل داده هر چند که هنوز تعیین نیست این دفتر قرار است چقدر هزینه برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی داشته باشد. در مقام مقایسه و به منظور بررسی اینکه سابقا اجاره یک دفتر از سوی یک رئیس جمهور اسبق چه هزینه ای داشته، هزینه اجاره دفتر بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق در نیویورک حدود 429000 دلار و هزینه مربوط به دفتر جورج دبلیو. بوش در تگزاس معادل 434000 دلار برای مالیات دهندگان بوده است.

همچنین یک رئیس جمهور سابق می تواند تا میزان یک میلیون دلار به عنوان هزینه امنیت و سفرهای رسمی در هر سال دریافت کند.

روسای جمهور اسبق آمریکا و همسرهایشان واجد برخورداری از محافظت ابدی توسط سرویس مخفی هستند، هر چند که بنا به اعلام بنیاد اتحادیه ملی مالیات دهندگان، هزینه های مربوط به آن طبقه بندی شده هستند. این محافظت شامل فرزندان یک رئیس جمهور سابق تا زمان رسیدن آنها به 16 سالگی نیز می شود بنابراین بارون ترامپ، پسر کوچک دونالد ترامپ تا زمان رسیدن به آن سن از تامین امنیت برخوردار است.

روزنامه واشنگتن پست گزارش کرد، ترامپ قبل از ترک ریاست جمهوری حفاظت امنیتی توسط سرویس مخفی را در قبال چهار فرزند بزرگسال خود و دو نفر از همسرانش و همچنین سه مقام کلیدی برای مدت شش ماه بعد از خروج او از کاخ سفید برقرار ساخته است. انتظار می رود این هزینه مضاعف تامین امنیت برای خانواده و افراد نزدیک به دونالد ترامپ میلیونها دلار روی دست مالیات دهندگان آمریکایی هزینه بگذارد.

همچنین مالیات دهندگان آمریکایی صورت حساب چند مورد هزینه دیگر مرتبط با کار رسمی روسای جمهور اسبق را شامل قبضهای تلفن، پست، بسته های تلویزیون ماهواره ای و محموله های دفتری را متقبل می شوند.

از سوی دیگر طبق گزارش واشنگتن پست ادعاهای غلط ترامپ درباره انتخابات نوامبر 2020 یک صورت حساب بزرگ و در حال گسترش را که تا تاریخ ششم فوریه به 519 میلیون دلار بالغ شد، به جا گذاشته اند. این هزینه شامل هزینه های حقوقی مرتبط با ده ها مورد شکایت، تامین امنیت در پاسخ به تهدیدات مرگ علیه کارمندان انتخاباتی و هزینه های ترمیمی مرتبط با حمله ششم ژانویه به کنگره می شوند. بیش از 480 میلیون دلار از این هزینه مرتبط با هزینه های استقرار سربازان گارد ملی در خیابانهای واشنگتن دی.سی. تا اواسط ماه مارس بعد از آن حمله است.

طبق گزارش واشنگتن پست هزینه های رسمی مربوط به ادعاهی ترامپ درباره تقلب در انتخابات همچنان درحال محاسبه بوده و ممکن است هیچ گاه کاملا تعیین نشود.

طبق گزارش واشنگتن پست، ملک تفریحی مارالاگوی دونالد ترامپ در پالم بیچ فلوریدا در طی یک سفر کریسمس، میزان 15846 دلار هزینه را شامل هزینه 396 دلاری سرویس مخفی برای هر شب در ارتباط با اتاقهای هتل برای مالیات دهندگان آمریکایی در پی داشته است.

هزینه اتاق ها تقریبا دو برابر محدودیت 205 دلاری معین شده طبق قوانین فدرال برای هر شب بوده در حالی که کاخ سفید می تواند این محدودیت را دور بزند. ترامپ دسامبر گذشته برای مدت هشت شب در مارالاگو مانده در حالی که گلف بازی کرد و برای لغو نتایج انتخابات مبارزه کرد.

ترامپ در مقام رئیس جمهور 142 روز را در ملکش در فلوریدا که به آن لقب کاخ سفید زمستانی را داده، ماند. او در حالی که توسط اعضای باشگاه احاطه میشد از سران دولتهای خارجی میزبانی می کرد و از محل این تفرجگاه دستور به یک حمله مناقشه برانگیز داده و با همپیمانان سیاسی خود برای دورهای زیادی گلف بازی کرد. طبق گزارش واشنگتن پست او حدود 87 بار در محل باشگاه بین المللی گلف ترامپ در وست پالم بیچ بازی گلف انجام داد.

32 سفر ترامپ به پالم بیچ به همراه بازدیدهای فراوان دیگر از املاک متعلق به ترامپ در طی ریاست جمهوری چهار ساله اش هزینه قابل توجهی روی دست مالیات دهندگان گذاشته است. این بعد از آن تعیین می شود که ترامپ به حامیانش در زمان کمپین انتخاباتی گفت اگر مجددا به ریاست جمهوری انتخاب شود دیگر زمان گلف بازی کردن را نخواهد داشت و احتمالا دیگر به املاک خودش سر نخواهد زد. املاک ترامپ طبق گزارش واشنگتن پست تا ماه اکتبر 2.5 میلیون دلار پول مالیات دهندگان آمریکایی و 5.6 میلیون دلار پول مربوط به کمپین رئیس جمهور و گروه جذب کننده کمکهای مالی را دریافت کرده اند.

در اولین روزهای ریاست جمهوری ترامپ، ملک مارالاگو هزینه 546 دلار برای هر شب اقامت کارکنان ترامپ در اتاق های هتل را برای دولت در پی داشته است. این تفرجگاه بعدا بخشی از هزینه را به دولت بازپرداخت کرده و هزینه 396 دلاری را مطرح کرده است.، ایسنا

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9632

به "مزایایی که ترامپ با پول مالیات دهندگان آمریکایی از آن برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایایی که ترامپ با پول مالیات دهندگان آمریکایی از آن برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید