عبادی: تنها به مدال طلای قهرمانی آسیا در بنگلادش فکر می کنم

به گزارش دوست بلاگ، نایب قهرمان مسابقات تیروکمان جهانی لهستان گفت: پس از عدم حضور در مسابقات جهانی مکزیک، تمرکز خود را معطوف به مسابقات آسیایی بنگلادش کردم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

عبادی: تنها به مدال طلای قهرمانی آسیا در بنگلادش فکر می کنم

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگاران، پس از عدم حضور تیم کامپوند در مسابقات جهانی مکزیک به خاطر عدم صدور ویزا و شرایطش برای شرکت در مسابقات آسیایی بنگلادش که اوایل آذر راهی این رقابتها خواهد شد، اظهار کرد: مسابقات جهانی مکزیک فرصت خوبی برای کسب مدال انفرادی و تیمی کامپوند و همچنین افزایش رنکینگ جهانی بود که متاسفانه عدم همکاری کشور میزبان در دریافت به موقع ویزا سبب شد تا تلاش یکماهه تیم کامپوند بی نتیجه بماند. البته بعد از شرکت نکردن در مسابقات جهانی مکزیک، از نظر روحی تا حدودی بهم ریخته بودم و انگیزه خود را از دست داده بودم. اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم و خود را در آسیایی بنگلادش محک می زنم.

وی گفت: رقابتهای قهرمانی تیروکمان آسیا در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار می شود که به خاطر داشتن رنکینگ از اهمیت بالایی برخوردارست و تمام قدرت های آسیا در این تورنمنت حضور دارند. البته در رقابتهای قهرمانی آسیا که 2سال پیش در تایلند برگزار گشت، در بخش انفرادی به مدال برنز آسیا دست یافتم. اما در بنگلادش به ویژه بعد از این که مکزیک را نیز از دست دادم، تلاش خود را تنها برای کسب مدال طلای آسیا متمرکز خواهم کرد تا خستگی تمرینات یکماهه ای که قبل از حضور در مسابقات جهانی مکزیک داشتم را در بنگلادش با کسب مدال مرتفع کنم.

نایب قهرمان مسابقات تیروکمان جهانی لهستان همچنین درباره برنامه های آینده خود بعد از بنگلادش اظهار کرد: مهم ترین مسابقه ای که امسال پیش رو دارم، مسابقات آسیایی بنگلادش است و سپس در صورتی که مسئله ای از نظر دریافت ویزا نداشته باشیم، بهمن ماه خود را برای مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان در آمریکا آماده خواهم کرد. البته مسابقات جام جهانی داخل سالن تیروکمان نیز از آبان ماه به میزبانی مراکش، تایلند و سپس فرانسه در 3 مرحله برگزار می شود که به خاطر همزمانی اولین و دومین مرحله آن با آسیایی بنگلادش، امکان حضور در مسابقات داخل سالن را نداریم. در سومین مرحله نیز که به میزبانی فرانسه برگزار می شود، به خاطر حضور در مسابقات قهرمانی جهان و اهمیت این رقابتها، تصور نمی کنم فدراسیون بخواهد تیمی را به مسابقات داخل سالن جام جهانی فرانسه اعزام کند. به هر صورت بعد از مسابقات آسیایی بنگلادش ماموریت بعدی من آمریکاست، البته اگر مسئله ای از نظر دریافت ویزا نداشته باشیم.

عبادی در انتها اضافه کرد: هر چند اردوی تیم ملی به مدت یک هفته تعطیل بود، اما از نظر رکوردی شرایط خوبی دارم و از دو روز آینده که وارد اردوی تیم ملی در سایت تیروکمان می شوم، سعی خواهم کرد خود را به بهترین شکل ممکن برای رقابتهای آسیایی بنگلادش آماده کنم.

  • تور سریلانکا

    تور سریلانکا | برای دیدن جزیره گرمسیری سریلانکا با تور ما همراه باشید و خاطرات لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2213

به "عبادی: تنها به مدال طلای قهرمانی آسیا در بنگلادش فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: تنها به مدال طلای قهرمانی آسیا در بنگلادش فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید