شوک دوباره به ستاره تیم ملی بعد از جام جهانی ، کابوس تکراری برای لژیونر ایرانی در بدترین زمان!

به گزارش دوست بلاگ، لژیونر ملی پوش ایرانی در آستانه آغاز مسابقات دوباره با مصدومیت روبرو شده است.

شوک دوباره به ستاره تیم ملی بعد از جام جهانی ، کابوس تکراری برای لژیونر ایرانی در بدترین زمان!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اللهیار صیادمنش که یکی از مهره های ثابت و تاثیرگذار هال سیتی در ملاقاتهای تدارکاتی پیش فصل و اردوی این تیم در ترکیه بود و حتی مقابل گالاتاسرای پاس گل داد، در دو مسابقه محبت آمیز اخیرشان دور از لیست قرار گرفته است.

این ملی پوش ایرانی که در فصل گذشته چمپیونشیپ انگلیس دو گل و دو پاس گل در 19 مسابقه از 46 هفته این رقابت ها داشت و در سایر بازی ها به علت آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود، دوباره با مصدومیت روبرو شده و بازهم ممکن است در رقابت های رسمی نتواند تیمش را همراهی کند.

اللهیار صیادمنش که طی یک سال و نیم اخیر در هال سیتی عضویت داشته و بازهم تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته، در مسابقات تدارکاتی پیش فصل به عنوان بازیکن ثابت در زمین بود، اما در دو ملاقات گذشته برابر اسکانتورپ یونایتد انگلیس و نانت فرانسه به علت آسیب دیدگی نتوانسته به میدان برود.

ستاره ایرانی هال سیتی دیروز دوباره دور از لیست تیمش مقابل نانت فرانسه بود تا معین گردد آسیب دیدگی او جدی است و بنابر ادعای بعضی منابع انگلیسی امکان دارد حتی هفته های ابتدایی چمپیونشیپ انگلیس را هم از دست بدهد.

هال سیتی روز گذشته آخرین مسابقه محبت آمیز تدارکاتی را مقابل نانت فرانسه انجام داد و شنبه هفته آینده در نخستین بازی خود در فصل 24-2023 را باید مقابل نوریچ سیتی برگزار کند که بعید است اللهیار صیادمنش بتواند در این ملاقات حضور یابد.

بعلاوه تشدید مصدومیت اللهیار ممکن است کاری کند تا او اردوی آینده تیم ملی را هم از دست بدهد و بازهم در جمع شاگردان امیر قلعه نویی حاضر نباشد.

لازم به ذکر است که صیادمنش بازی های جام جهانی 2022 قطر را هم به علت مصدومیت از دست داده بود و حالا در آستانه از دست دادن بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار گرفته و این بدترین خبر برای لژیونر ایرانی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18422

به "شوک دوباره به ستاره تیم ملی بعد از جام جهانی ، کابوس تکراری برای لژیونر ایرانی در بدترین زمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک دوباره به ستاره تیم ملی بعد از جام جهانی ، کابوس تکراری برای لژیونر ایرانی در بدترین زمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید