شمار مبتلایان به کرونا در کاخ سفید به 34 نفر رسید

به گزارش دوست بلاگ، فارس نوشت: طبق یادداشت سازمان مدیریت امور اضطراری فدرال، 34 تن از کارکنان کاخ سفید و افراد نزدیک به آن در روزهای اخیر به ویروس کرونا آلوده شده اند.

شمار مبتلایان به کرونا در کاخ سفید به 34 نفر رسید

از زمان اعلام خبر ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا ترامپ به کرونا در آدینه هفته گذشته (11 مهر ماه) تا به امروز، دستکم 34 تن از کارکنان کاخ سفید و دیگر مقام های رسمی این کشور که ارتباط نزدیکی با کاخ سفید داشته اند، به کرونا مبتلا شده اند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیل طبق یادداشت سازمان مدیریت امور اضطراری فدرال (FEMA)، سی وچهار نفر از کارکنان کاخ سفید و دیگر افرادی که با کاخ ریاست جمهوری آمریکا ارتباط داشته اند در روزهای اخیر به ویروس کرونا آلوده شده اند.

شبکه ای بی سی نیز در این خصوص گزارش کرد، این آمار و ارقام در حقیقت ده مورد بیشتر از 24 کارمند کاخ سفید هستند که پیش از این گزارش شده بود به کرونا مبتلا شده اند.

در این یادداشت آمده است که یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور که نام وی نامشخص است، در میان آنهایی است که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

علی رغم آنکه نام این مشاور ترامپ در این یادداشت ذکر نشده است اما تست کرونای دو نفر از مشاوران ارشد ترامپ به نام های استفان میلر و هوپ هیکس به ترتیب سه شنبه شب به وقت محلی و هفته گذشته مثبت اعلام شد.

تست کرونای چندین نفر از زمانی مثبت اعلام شد که چندی پیش در مراسم باغ رز کاخ سفید برای معرفی نامزدی قاضی امی کانی برت برای اداره دیوان عالی آمریکا حضور یافته بودند که در آن میان می توان به خود رئیس جمهور، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی، کلیان کانوی مشاور سابق رئیس جمهور و سناتور مایک لی از ایالت یوتا و تام تیلیس از ایالت کارولینای شمالی اشاره نمود.

کیلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید و چندین تن دیگر از کارکنان کاخ سفید و رونا مک دانیل رئیس کمیته ملی جمهوری خواستار و بیل استپین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ نیز به ویروس کرونا آلوده شده اند.

ترامپ روز شنبه (12 مهر ماه) با هواپیما به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شد و با داروی رمدیسیویر تحت درمان نهاده شد و روز دوشنبه به تشخیص پزشک بیمارستان ترخیص و به کاخ سفید منتقل شد و علیرغم آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به وی توصیه نموده بود که باید به مدت 14 روز از زمان آغاز علائم در قرنطینه بماند، کاخ سفید اعلام نمود که ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) به دفتر کار خود در کاخ سفید بازگشته است.

310 310

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7081

به "شمار مبتلایان به کرونا در کاخ سفید به 34 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در کاخ سفید به 34 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید