راه اندازی پویش معلم من در رادیو پیام

به گزارش دوست بلاگ، شبکه رادیویی پیام به مناسبت گرامیداشت هفته معلم پویش معلم من را راه اندازی می کند.

راه اندازی پویش معلم من در رادیو پیام

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید. اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است. در جامعه انسانى اساسى ترین کار، تعلیم و تربیت است. کسى که این رسالت را به دوش مى کشد معلم است.

وی ادامه داد: برای ارج نهادن به مقام والای معلم مخاطبین رادیو پیام در سراسر کشور می توانند با رادیو پیام همراه و در خاطره سازی و قدردانی از زحمات معلمان خود نقش ارزنده ای را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی اجرا شده در شبکه رادیویی پیام برای گرامیداشت مقام والای معلم در سالروز شهادت استاد فرزانه، اسوه علم و تقوا شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته مقام معلم و نظر به تغییر شیوه آموزشی درکشور به خاطر شیوع بیماری کرونا ، ویژه برنامه معلم من امسال گسترده تر از سنوات گذشته در دستور کار دارد. تا بتواند با مشارکت همه هموطنان در سراسر کشور لحظات متفاوتی را برای معلمان سرزمینمان به یادگار بگذارد.

ملازاده درخصوص نحوه مشارکت هموطنان در برنامه معلم من گفت: مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور می توانند در هفته معلم با ارسال پیام های تبریک خود از طریق سامانه پیام کوتاه 300001047 ، ضمن ارسال تصاویر معلم های خود را که از سالهای قبل در آلبوم هایشان دارند، از لحظه آموزش مجازی فرزندان خود عکس گرفته و از طریق کانال سروش به نشانی pr.radiopayam @ وسایت رادیو پیام را ارسال کنند. همچنین معلمان عزیز نیز برای غناء بخشیدن به این پویش ملی می توانند از لحظات آموزش مجازی خود با دانش آموزانشان عکس گرفته به همراه عکس خود با توضیحات لازم ارسال کنند تا تصاویر را در رادیو تصویری رادیو پیام و رادیو آوا با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4790

به "راه اندازی پویش معلم من در رادیو پیام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش معلم من در رادیو پیام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید