دانشجویان بندرعباسی صاحب پارکینگ طبقاتی می شوند

به گزارش دوست بلاگ، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ساخت پارکینگ طبقاتی برای دانشجویان را از برنامه های آینده این دانشگاه دانست.

دانشجویان بندرعباسی صاحب پارکینگ طبقاتی می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، محمدحسین رنجبر در حاشیه بازدید از محل ساخت پارکینگ در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راستای رفاه کارکنان و اعضای هیئت علمی مطرح کرد که این دانشگاه پارکینگی با سطح پوشش و مساحت 2 هزار 373 مترمربع با ظرفیت 134 خودرو در محوطه نخلستان دانشگاه احداث می نماید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اضافه نمود: نقشه اولیه و جانمایی خودروها در این پروژه طراحی شده است و باید پس از طی فرایند قانونی به مرحله عملیاتی برسد.

رنجبر اظهار کرد: عملیات اجرایی این پارکینگ پس از طی مراحل قانونی مناقصه و انعقاد قرارداد با پیمانکار برنده، سازه آن متناسب با اقلیم منطقه ساخته شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی مطرح کرد: این پارکینگ به دلیل شرایط آب و هوایی و اقلیم منطقه، ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی تمام وقت شاغل در پست های اجرایی ساخته می گردد که امیدوارم بتوانیم آن را گسترش دهیم.

این مسئول گفت: ساخت پارکینگ طبقاتی ویژه دانشجویان هم از برنامه های آینده این واحد دانشگاهی است که درصورت فراهم شدن زیرساخت ها و دریافت مجوز های لازم در دستور کار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

4117/4062/

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6912

به "دانشجویان بندرعباسی صاحب پارکینگ طبقاتی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان بندرعباسی صاحب پارکینگ طبقاتی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید