تست شخصیت شناسی به یاری نحوه نشستن

به گزارش دوست بلاگ، آیا تا به حال می دانستید که حالت پاها هنگام نشستن چیزهایی زیادی درباره نیات و اسرار درونی شما بیان میکند؟ دفعه بعدی که در جمعی بودید به حالت نشستن دیگران دقت کنید تا یک چیزایی درباره شخصیت آنها دستگیرتان گردد.

تست شخصیت شناسی به یاری نحوه نشستن

به گزارش خبرنگاران، شکل اول: این گونه اشخاص تصور می نمایند نادیده گرفتن مسائل باعث می گردد خود مشکل به کلی برطرف گردد. متاسفانه این گونه افراد ترجیح می دهند وظایفشان را به دیگران محول نمایند چون دوست ندارند خودشان را به زحمت بیندازند و یا وقت با ارزش خود را به راحتی هدر دهند. ارتباط با این شخصیت ها بسیار آسان است.

این افراد جالب، خلاق، مجذوب کننده هستند و کمی رفتار بچگانه دارند. انها معمولا قبل از حرف زدن فکر نمی نمایند و وقتی می فهمند چه چیزی گفته اند که خیلی دیر شده.

شکل دوم: این افراد رویاپردازانی هستند که قوه تخیل بالایی دارند. آنها پر از ایده های نوی هستند که در محیط کار یا محیط آموزشی برای آنها تحسین برانگیز است. این شخصیت ها روزمرگی را دوست ندارند و عاشق سفر و پیدا کردن دوست های نو هستند. آنها هیچ مسئله ای با از نو آغاز کردن ندارند و هرگز وقتشان را با رابطه ای که خوشحالشان نمی کند یا کاری که انرژی مثبت را از آنها بگیرد هدر نمیدهند.

شکل سوم: در رابطه با این اشخاص آرامش حرف اول را می زند. انها هنگامی که تصمیم می گیرند خرید نمایند روزها درباره آن فکر مینمایند و در آخر از جای مناسبی خرید می نمایند چون می خواهند مناسب ترین و بی نقص ترین خرید را داشته باشند. این افراد در انتخاب لباس، کفش، عطر و مبل بسیار سخت گیر و نکته سنج هستند.

این شخصیت ها بی نظم هستند اما می دانند که در شرایط بی نظم و آشفته چگونه وظایف شان را انجام دهند. انها عمده قدرت تمرکز ندارند و فکر آشفته ای دارند و این برای اطرافیان شان عمده لذت بخش نیست چون دوست ندارند مخاطب شان به حرف های انها توجهی نکند.

شکل چهارم: افرادی که با این حالت می نشینند از تاخیر بیزارند و دوست ندارند دیگران هم چنین ویژگی داشته باشند. این ویژگی شخصیتی را افرادی دارند که آرامش برایشان در درجه اول اهمیت واقع شده است. انها از درگیر شدن با دیگران بیزارند و هیچوقت دوست ندارند عواطف خود را در ظاهر بروز دهند. به عنوان مثال بوسیدن برای آن ها نشانه صمیمیت بیش از حد است.

انجام این کار در جمع برایشان ناخوشایند است. افرادی که به این حالت می نشینند در ابراز احساس مسئله ای ندارند و در عین حال می توانند کمی هم خشن باشند. انها در روبرو شدن با مردم مسئله ای ندارند. برای آن ها اجتماع شبیه به میدان جنگ است و در مقابل دشمنان محتاطانه عمل می نمایند.

خانه برای آنها مکان مقدسی است که می توانند درآن کاملا آزاد و رها باشند. این افراد انتقاد پذیر نیستند چون انتقاد را نوعی حمله به شخصیت خود می دانند و در مقابل آن از خود دفاع می نمایند.

شکل پنجم: این گونه افراد هیچ وقت عجله نمی نمایند و معتقدند که هر چیزی به وقتش رخ می دهد. انها لجباز و سمج هستند و تا زمانی که به هدفشان نرسند کم نمی آورند. برای این اشخاص ظاهر بسیار مهم است و تمام سعی خود را برای این که ظاهر خوبی داشته باشند می نمایند. این ویژگی ممکن است به علت کمبود اعتماد به نفس باشد. کسانی که به این حالت می نشینند معمولا هر انتقادی را نیز به سختی قبول می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18642

به "تست شخصیت شناسی به یاری نحوه نشستن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست شخصیت شناسی به یاری نحوه نشستن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید