بلیط هواپیما به بارسلونا سرزمین گلادیاتورهای آبی اناری پوش

به گزارش دوست بلاگ، شهر یک میلیون 600 هزار نفری بارسلونا آنقدر در دنیا و در میان دنیاگردان معروف شده است که هر سال بیش از 30 میلیون نفر برای بازدید از دیدنی های این شهر بلیط هواپیما به مقصد بارسلونا می خرند. با این آمار و ارقام شهر بارسلونا پیروز شده است تا رده سومین شهر پرطرفدار در میان دنیاگرد ها و گردشگران خارجی صعود کند، به طوری که تنها در سال 2015 میلادی حدود 68 میلیون مسافر به شوق دیدار از بارسلونا بلیط هواپیما برای بارسلونا خریده اند و در هتل های این شهر اسپانیایی اتاق برای اقامت رزرو کرده اند. با این تفاسیر احتمالا این پرسش برای شما نیز پیش آمده باشد که شهر بارسلونا چه دیدنی هایی دارد که سالانه این تعداد بلیط هواپیما به مقصد این شهر خریداری می شود؟

بلیط هواپیما به بارسلونا سرزمین گلادیاتورهای آبی اناری پوش

کوچه هایی قدیمی، خیابان هایی سرسبز، نسیمی از سوی مدیترانه، جادوی موسیقی فلامینگو، خانه هایی نقلی و دیوار به دیوار، کاشی های هزار رنگ افسانه ای و آوای غریب کولی ها، نمایش جادوی شهر عجایب آلیس را در قلب اسپانیا برپا کرده است. شهری که گائودی آن را از فرم درآورده، پیکاسو زوایای آن را بر بوم خود نقش زده و سالوادور دالی با نگاهی خیالی از واقعیت به رویا کشانده است. بارسلونا را پایتخت فرهنگی کاتالان ها و شهر هنر مدرن اروپایی می نامند. پس جاذبه های گردشگری بارسلونا را نباید به این راحتی از دست داد.

تاریخچه غنی این شهر به 2000 سال قبل یعنی زمانی که به عناون شهری رومی به نام بارسینو خوانده می شد برمی گردد. این شهر که یکی از بنادر مهم اروپا را در خود جای داده، در زمینه های اقتصادی، اقتصادی، رسانه ای، سرگرمی، هنر، تجارت جهانی، آموزش و توریسم در سطح جهانی مطرح است. جاهای دیدنی بارسلونا باعث شده که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر باشد. بعد از لندن، پاریس و رم، بیشترین بازدیدکننده را در اروپا دارد. دانشگاه بارسلونا اسپانیا نیز از دانشگاه های مطرح اسپانیاست. برای سفر به این شهر میتوانید از تور بارسلونا اسپانیا استفاده کنید.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: سفرستان

انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4449

به "بلیط هواپیما به بارسلونا سرزمین گلادیاتورهای آبی اناری پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به بارسلونا سرزمین گلادیاتورهای آبی اناری پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید