انبارها مملو از کالاست، مردم به شایعات توجه نکنند

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/گیلان رییس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه برای شش ماه آینده انبارها مملو از کالاست گفت: ساعت کاری اصناف استان که به دلیل مقابله با کرونا ویروس محدود شده بود، به روال عادی برنگشته و حداقل تا شب عید همچنان محدود می ماند.

انبارها مملو از کالاست، مردم به شایعات توجه نکنند

جلال الدین محمد شکریه در گفت و گو با خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا ساعات کاری بازاریان و اصناف استان هم پیرو علام عادی شدن ساعات کاری ادارات به روال گذشته برگشته است، گفت: به دلیل مقابله با شیوع کرونا ویروس طی هفته گذشته ساعت کاری اصناف را کاهش دادیم و این امر همچنان به قوت خود باقی است.

وی اضافه نمود: کاهش ساعت کاری اصناف تا شب عید همچنان ادامه خواهد داشت و عادی نخواهد شد.

شکریه ادامه داد: به اصناف تذکر داده ایم تا حتما موارد بهداشتی را رعایت نمایند و ضمن اینکه از دستکش و ماسک استفاده می نمایند، نسبت به ضدغفونی کردن واحدهای خود نیز توجه داشته باشند.

رییس اصناف گیلان گفت: با واحدهایی که در جلوگیری از انتشار این ویروس سهل انگاری نمایند به شدت برخورد می گردد و واحدهایی نانوایی که مجهز به دستگاه کارتخوان نبودند و فروشندگان با همان دستانی که به مردم نان می دادند، اقدام به دریافت پول نان هم می کردند، برخورد قانونی شد و سه واحد از این نانوایی ها را تعطیل کردیم.

وی توضیح داد: انتظار می رود، مردم نیز برای حفاظت از جان خود و دیگران جز برای موارد ضروری به بازار نروند.

شکریه با بیان اینکه خوشبختانه اصناف استان همیشه در خدمات رسانی به مردم کارنامه درخشانی را از آن خود نموده اند، گفت: در این بحران نیز این قشر زحمتکش در حال فعالیت طبق ساعات مشخص شده و رعایت قوانین بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه انبارهای گیلان از مواد مورد احتیاج پر است، ادامه داد: برای 6 ماه آینده انبارها مملو از کالا است و مردم به شایعه های بی پایه و اساس گوش ننمایند.

رییس اتاق اصناف اضافه نمود: خبرهای درست را فقط باید از رسانه های رسمی کشور پیگیری گردد و خدای ننموده با اعتنا به اخبار دورغی که از رسانه های بیگانه و یا فضای مجازی پخش می گردد موجبات احتکارهای خانگی فراهم نگردد.

وی گفت: خرید بیش از حد کالا از سوی مردم و احتکاران در خانه موجب کاهش اقلام در بازار خواهد شد و این امر مسائل عدیده ای در استان فراهم خواهد آورد که منشاء آن توجه به اخبار دورغین است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3895

به "انبارها مملو از کالاست، مردم به شایعات توجه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارها مملو از کالاست، مردم به شایعات توجه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید