اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید مهرزادی مشاور اجرایی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر اضافه نمود: 160 میلیارد ریال بودجه در اختیار معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار داده شده که 115 میلیارد ریال آن بر اساس برنامه های دانشگاه ها به آن ها تخصیص داده شد.

اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار

وی گفت: 45 میلیارد ریال به حساب نیماد برای بودجه پژوهشگران یک درصد برتر جهان در دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص داده شده است.

مشاور اجرایی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان اینکه بودجه هیچ مرکز تحقیقاتی حذف نشده، گفت: گلایه هایی در خصوص حذف بودجه مراکز تحقیقاتی به دست ما رسیده است این در حالی است که بودجه هیچ مرکزی حذف نشده، بلکه بودجه مراکزی که مستقیم از سازمان برنامه پول می گرفتند، ادغام شده و به معاونان تحقیقات و فناوری سپرده شده است.

مهرزادی ادامه داد: معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت هیچ علاقه ای ندارد در این مسائل داخلی دانشگاه ها ورود کند، ولی معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی باید با معاون توسعه دانشگاه در این مورد رایزنی کند، چرا که اختصاص این مقدار بودجه قانونی است و باید اختصاص یابد. ضمن اینکه در سال 1402 این موضوع پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18233

به "اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص ردیف بودجه مستقل پارکهای علم و فناوری سلامت برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید