شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیغام نور از امروز

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه پیغام نور از امروز 6 آبان ماه شروع می گردد و تا 13 این ماه ادامه دارد.

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیغام نور از امروز

به گزارش دانشگاه پیغام نور، کلیه پذیرفته شدگان ضروری است با مراجعه به نشانی http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند و پس از ورود به سایت دانشگاه پیغام نور در مهلت اعلام شده با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان ضروری است اسکن تصویر صفحه اول وتوضیحات شناسنامه،تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس با زمینه روشن،مدرک تعیین نماینده شرایط نظام وظیفه (ویژه آقایان)،تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده نمایندگان از سهمیه،موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان های دولتی و عمومی وتصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده، را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1399-1400 همچنین ضروری است حداکثر تا تاریخ 30 مهر ماه جاری در مقطع قبل فارغ التحصیل شده باشند.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7356

به "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیغام نور از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیغام نور از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید